...jest pusty
Reklamacja
Reklamacja:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem artur.ciazynski@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Towar podlegający reklamacji powinien zostać dostarczony do biura Sprzedawcy, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
- W przypadku kiedy podlegający w ramach reklamacji wymianie towaru nie może zostać wymieniony na taki sam określony co do gatunku (np.została zakończona jego produkcja), Sprzedawaca ma prawo wymienić na towar inny o parametrach technicznych zbliżonych do reklamowanego.
- Sprzęt do serwisu powinien być dostarczony kompletny, w opakowaniu, które zabezpieczy go przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu.
- Kupując u nas na aukcjach akceptujecie Państwo nasz regulamin.
Kontakt
Tel: 506-245-429 E-Mail: crxsklep@gmail.com |
e-Płatności