Kategorie
Informacje
Kontakt

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

Znajdź nas na Facebooku

Reklamacja

Reklamacja:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem artur.ciazynski@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  5. Towar podlegający reklamacji powinien zostać dostarczony do biura Sprzedawcy, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
  6. W przypadku kiedy podlegający w ramach reklamacji wymianie towaru nie może zostać wymieniony na taki sam określony co do gatunku (np.została zakończona jego produkcja), Sprzedawaca ma prawo wymienić na towar inny o parametrach technicznych zbliżonych do reklamowanego.
  7. Sprzęt do serwisu powinien być dostarczony kompletny, w opakowaniu, które zabezpieczy go przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu.
  8. Kupując u nas na aukcjach akceptujecie Państwo nasz regulamin.

Koszyk
...jest pusty

Zaloguj się

e-mail:

Hasło:

Nowości
Sprzedaję na Allegro
Zobacz moje aukcje na Allegro
Komputerowy Serwis

Komputerowy Serwis

e-Płatności

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.