Kategorie
Informacje
Kontakt

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

Znajdź nas na Facebooku

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

Sklep internetowy „Profesjonalne Wyposażenie Gabinetów Kosmetycznych” dostępny pod adresem http://gabinety-kosmetyczne.net.pl/ , prowadzony jest przez firmę CRX Artur Ciążyński, wpisaną przez Prezydenta Miasta Katowic do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Siedziba firmy znajduje się w Katowicach, ul. Miła 9/20. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 9542519743, Regon: 243339380.

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy „Profesjonalne Wyposażenie Gabinetów Kosmetycznych” prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://gabinety-kosmetyczne.net.pl/ .

2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie „Profesjonalne Wyposażenie Gabinetów Kosmetycznych” są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy faktury VAT.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.

6. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym sklepie internetowym, wysyłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniążków na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.
  • Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru (dotyczy wybranych produktów).
  • Raty - Za pośrednictwem mBanku - szczegółowe informacje znajdują się na stronie Zakupy na raty.

7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, firma CRX zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

Przy niektórych towarach/usługach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia. Przesyłki są dostarczane kurierem zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Firma CRX nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmę kurierską z umów obsługi przewozowej.

8. Produkty oraz usługi są objęte 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w oświadczeniu gwarancyjnym wystawionym przez gwaranta. Towar posiadający gwarancję serwisu należy wysłać na własny koszt Pocztą Polską/Kurierem na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt gwaranta.

9. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z 568 par 1 kodeksu cywilnego. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie, zgodnie z art. 568 par. 2 oraz 3 kodeksu cywilnego.

10. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej/Kurierem na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. Kupujący jednakże nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. W razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad, Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.

11. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.

12. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

13. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.

14. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenckich (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014r. ), w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenckich. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt (zgodnie z art. 34 par 2 ustawy o prawach konsumenta) na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wskazanym w zakładce „Zwrot” oraz numerem rachunku bankowego, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep po otrzymaniu produktu, dokonuje sprawdzenia towaru. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Zwrot kwoty następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu spełniającego ww. wymagania.

15. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb zabezpieczających naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

16. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

17. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, odgórnie wyznaczonych przez producenta lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o prawach konsumenta.

18. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie „Profesjonalne Wyposażenie Gabinetów Kosmetycznych”. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Koszyk
...jest pusty

Zaloguj się

e-mail:

Hasło:

Nowości
Sprzedaję na Allegro
Zobacz moje aukcje na Allegro
Komputerowy Serwis

Komputerowy Serwis

e-Płatności

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.